Leave your life behind

Leave your life behind

Barcelona I.

2018. szeptember 25. - Zsu.

Scroll down for the english version.

 

Hajnal 3 körül érkeztem meg a budapesti reptérre.

Pestről egy kisebb viharban sikerült elindulni, az első 10-15 percben folyamatosan dobálta a gépet. Utána tudtam valamennyit aludni, de az sem volt nagyon pihentető.

Barcelonában már szép volt az idő. Párás, meleg, 29 fok. Ide már nem kellett se a pulcsi, se az esőkabát :)

A reptérről ügyesen kikeveredtem, de a városba bejutáskor rögtön sikerült is eltévedni. Sajnos a mobilnetem nem nagyon működik (még nem tudom miért), így nem tudtam hol kell pontosan leszállni. De egy fél órás késéssel így is a hostelbe értem. Itt rögtön meg is mutatták az ágyamat, és lepakolhattam a bőröndöm. A hostel a munkáért cserébe ingyen szállást ad. A munka nem nehéz, heti 5 napban, napi 4-5 órában takarítanom kell. Holnap találkozok a másik tulajjal is, vele megbeszélem majd meddig maradok, milyen egyéb feladataim lesznek.

Miután végeztem a takarítással kimentem sétálni a városba. Vettem ebédet, nézelődtem. A következő pár napban megnézem a kötelező látnivalókat, szeretnék elmenni a közeli piacra (és a bolhapiacra is), és strandolást is tervezek bőven :)

Első nap összegzés: Már vagy 5 lelki válságon túl vagyok :D A hostel szép, modern, klímás (legalábbis a hálók azok). Tényleg jól néz ki, de lehet, hogy nem nekem való ez a szállás. 8 ágyas szobában vagyok, nem is foglalt most minden ágy, de így sem lehet pihenni. Sokan együtt utaznak, így folyamatos bent a beszélgetés, pakolás, járkálás. Szóval nem is tudom, hogy lehet ezt bírni:) Viszont, akik egyedül utaznak, nem beszélgetnek, nem is igazán köszönnek vissza. Szerdán lesz egy közös vacsora a lakókkal (legalábbis meg van hirdetve, nem tudom, mennyien vesznek rajta részt), hátha ott majd lehet ismerkedni. Barcelona sem tetszik igazán. A mai séta során sem fogott meg benne semmi. Szép, szép, nagyváros, de semmi extra. A hosteles munkáért sem vagyok oda. Reménykedtem, hogy reggelit is kapok majd a szállás mellé, de sajnos az csak főszezonban jár. Így nem biztos, hogy megéri. (Más hostelekben ugyanennyi munkárt ingyen szállás + teljes ellátás jár. Van ahol külön albérletet is kapnak az önkéntesek, vagy zsebpénzt...) De a munkától függetlenül sem hiszem hogy Barcelona megér 1 hónapot. Ezen még töprengek holnapig.

 

I arrived to the Budapest airport around 3 AM. There was a storm in Budapest when the flight departed, it was throwing the plane at the first 10-15 minutes. I slept after, but it wasn’t too relaxing.

The weather was great in Barcelona. Humid, warm, 29C. I don't need the sweater or the raincoat here. :)

I come out from the airport easily, but I got lost after when I wanted to go to the center. I can't use my phone because I had some problems with the network. At the end I arrived to the hostel in just a half hour delay.

The owner showed me my bed and I could pack out. They give me free accommodation for the hostel work. The work isn’t too hard, I have to clean 4-5 hours daily, 5 times a week. I will meet the other owner tomorrow, and I have to speak with her about how long I can stay, and my other tasks.

After the todays cleaning, I went out to the city. I bought lunch, see around. I would like to visit the sights here in the next few days, and visit the market (also the flea market) and I want to go to the beach a lot.

My first day summary: I had some breakdowns :D The hostel is great. It’s really nice, but I don’t know, maybe it’s not my type of accommodation. I am in an 8 bed dorm and it isn’t even full but I can’t rest at all. The people are travelling together, so they are talking a lot in the room, packing their luggage, walking around… So I don’t know how can I manage it. But the others, who are travelling alone, they don’t want to talk, even just to say hi. We will have a common hostel dinner at Wednesday night, maybe I can get some new friends there. I don’t like Barcelona either. It couldn’t catch me during my afternoon walk. Nice, nice, a big city but nothing special. I don’t like the hostel work either. I was hoping I will get breakfast at least, but I won’t. I am not sure it worth it. (You get free accommodation and free food in other places, and the work is the same. Somewhere the volunteers get another apartment or pocket money.) But beside the work, I don’t think Barcelona worth 1 month. I will think about this.

A bejegyzés trackback címe:

https://leaveyourlifebehind.blog.hu/api/trackback/id/tr8614261211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása