Leave your life behind

Leave your life behind

Barcelona V.

2018. szeptember 30. - Zsu.

Scroll down for the English version.

 

Az utóbbi két napban elég rosszul voltam (megfáztam), így csak lementem a boltba egy csomag zsepiért, egy kis gyümölcsért, és el se mozdultam a laptopom mellől. Takarítás közben még a recepciós lány is megjegyezte, hogy mennyire sápadt vagyok (még a szokásoshoz képest is).

Este megint volt egy hosteles vacsora, a healthy night (egészséges ételek). Hát nem jöttek el sokan, 6an voltunk összesen. Hívtuk a többieket is, de vagy már vacsoráztak, vagy épp mentek ki a városba.

Tegnap már jobban éreztem magam, így délután kimentem a strandra. Gondoltam nem süt annyira a nap, nem kell ide naptej. AHA . Ráadásul sikerült annyira bénán kifeküdni napozni, hogy csak a jobb oldalam égett le. (Bár lehet jobb is így) Mire hazaértem a strandról már piros volt, és égett a bőröm, szóval gyorsan be is kentem, remélem, megúszom nagyobb fájdalmak nélkül.

Este elmentünk bulizni a hosteles lakókkal. Hát a barcelonai éjszakai élet kicsit más, mint a pesti. Hangos, de tényleg nagyon hangos zene mindenhol, a parton (La Barceloneta) az egyik oldalon végig disco sor, a másikon pedig vízipipa bárok. A hostok/hostessek próbálnak mindenkit behívni mindenféle ajánlatokkal.

 

Félidős összegzés: Magamat is megleptem, hogy milyen gyorsan megszoktam az új környezetet, pláne azt, hogy másokkal egy szobában kell aludnom. (Utoljára az ált. iskola 4-es osztálykiránduláson aludtam együtt mással egy szobában - de az is csak 1 ember volt. Sose szálltam meg korábban hostelben, kollégista se voltam...) És nem csak hogy megszoktam, de imádok itt lenni. Eddig pont azt adja ez az út, mint amit szerettem volna.

 

I was really sick in the last two days (I caught a cold), so I just went to the shop to buy some fruits and a box of handkerchief and I stayed near my laptop all day. During the cleaning shift the receptionist girl asked me if everything OK, because I was so pale (more than usual.)

At the night we had another hostel dinner nigh, the healthy nigh. Well, it wasn’t so popular :D Only 6 people came. We tried to invite the others but they already ate something or wanted to go out for a dinner.

I was better yesterday so I went to the beach. I thought the weather not so sunny, so I don’t need suncream. SURE. And I was laying on the beach so poorly, that only my half side became red. (But maybe it’s better). By the time I got home my skin was burning, so I put some after sun cream on it and I am hoping I will survive it without pain.

Tonight we went out with the guests. Well, the nightlife here is way different than in Budapest. Loud, but really loud music everywhere, one side of the beach (La Barceloneta) is filled with discos, the other side with shisha bars. The hosts and hostesses are trying to invite you into the bars with great offers.

Halftime summary: I surprised myself that I got used to the new situation very quickly, especially that I have to live with others. (The last time when I slept with others was at the 4th grade at primary school. I never stayed in a hostel before, or live in a dorm during the university) And beside I got used to it, I love to be here. I got exactly what I wanted from this trip.

A bejegyzés trackback címe:

https://leaveyourlifebehind.blog.hu/api/trackback/id/tr2614271639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása