Leave your life behind

Leave your life behind

Gran Canaria I.

2018. november 14. - Zsu.

Scroll down for the English version.

 

Lassan 2 hónapja vagyok úton, de a hétfő volt az eddigi legszörnyűbb napom.

Azt már at út tervezésekor kitaláltam hogy a telet(vagy legalábbis egy részét) a Kanári szigeteken akarom tölteni. A téli hónapokban a ~20 fok és az óceánpart nem a legrosszabb választás.

Pár nappal ezelőtt találtam önkéntes munkát is, így meg is vettem a repülőjegyet (Madrid - Gran Canaria).

Aki vásárolt már online repülőjegyet, az tudja hogy általában az online check-in ingyenes, x nappal az út előtt elérhető. Kaptam én is levelet a légitársaságtól (Iberia express) hogy megnyílt a becsekkolás, de nem működött. Nem aggódtam rajta különösebben, olvastam hogy bizonyos esetekben a reptéren kell becsekkolni, de ott vannak automaták is, így gyorsan lehet vele haladni.

Na hát az automatával sem működött, így muszáj voltam sorbaállni hogy az egyik alkalmazott csekkoljon be. Nagyon sokan álltak sorba akiknek valamiért nem működött a check-in, szóval még ekkor sem aggódtam.

Akkor kezdtem kicsit ideges lenni, amikor már csak fél óra volt a kapuk zárásáig, és még 5 ember volt előttem a sorban.

Nagy nehezen sorrakerültem, 10 percem volt még a beszállásra, de az ügyintéző nem találta a nevem az utaslistán. Átirányított egy másik ügyintézőhöz de ő épp egy spanyol családdal vitatkozott (aztán a család velem, mert oda mertem állni...), így mehettem a 3. sorba, ahol közölték hogy a rendszer valamikor visszadobta a foglalásom, így erre a gépre nem is fogok felszállni.

Mehettem az infó pulthoz, ahol nem tudtak segíteni. Utána adtak egy telefont meg egy számot hogy ott érdeklődjek, de azzal sem jutottam sokra.

A légitársaságtól 4 e-mailt is kaptam, először a fizetésről, utána egy összesítőt amiben jóváhagyták a poggyászt, a foglalt ülést, stb, utána pedig a check-in-ről két emlékeztetőt. Szóval teljesen ki voltam akadva. Próbáltam újra online jegyet venni (mert úgy "csak" 115€), de nem működött, szóval muszáj voltam megvenni ott az infó pultban, kezelési költséggel 161€ért :( (~52 ezer Ft)

Arra nem kaptam választ hogy ha törölték a foglalásom akkor miért küldenek levelet a becsekkolásról, és miért van ott a profilomban a foglalás. Vagy a törlésről miért nem küldenek valamit. Szóval ezután szépen kértem is a formanyomtatványt hogy panaszt tehessek.

Nem hiszem hogy most ez az én hibám lenne, ha küldenek egy e-mailt hogy valami nem okés, meg tudtam volna venni a jegyet újra.

Szóval a reptéren álldogálltam meg ügyintézőkkel vitatkoztam - hol telefonon, hol személyesen - röpke 5 órát, a bőröndöm közben eltört valahogy, így azt is vihetem szervízbe.

Maga az út 3 órás volt. A gép annyira kényelmetlen, hogy pihenni nem igazán tudtam, de legalább készítettem vagy 100 képet a felhőkrők :)

 

 

I was travelling for 2 month but this Monday was the worst so far.

When I was planning this whole trip, I knew I want to spend the winter in the Canary Islands. The 20°C and the ocean not a bad decision for the winter months.

I found a volunteer work there few days ago, so I bought the plane ticket (Madrid – Gran Canaria).

If you buy a plane ticket online, usually you have to check in online too (because it’s free). I received some mails about the check in but it didn't work. I wasn’t worried, I read at the website there are some cases when you can’t check in online, but you can find self check in desks at the airport.

But it didn't work either. I had to go to desk of the airline to talk with somebody what happened. I was a little worried when I had only 30 minutes until the gate closing, and there were 5 people in front of me on the line.

I had only 10 minutes when I finally reach the desk, but they couldn’t find my name on the passengers’ list. I had to wait to talk with an other administrator, but she was yelling with a spanish family, and the spanish family with me because they saw i want to talk with that woman too. So I had to go to a third desk to talk the third adminsitrator and she said I wont take on this flight, there was some problem during the paying, so.. FCK.

Then I went to the information desk to get some further information, I had to call the call center, but they couldn’t help neither, the only solution if I buy a new ticket.

I received at least 4 emails from the airline about the confirmation and the check in, so I don’t think this was my fault now.

I filled the complaint form too, but at the end I had to buy a new ticket for 161€ (the original one was „only” 115€).

The flight was 3 hours long but the plane was so unconfortable I didn't rest at all. But at least I took a hundred pictures about the clouds. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://leaveyourlifebehind.blog.hu/api/trackback/id/tr5314587196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása