Leave your life behind

Leave your life behind

Barcelona II.

2018. szeptember 25. - Zsu.

Scroll down for the english version.

 

Szörnyű éjszakám volt. Hajnal 2kor arra ébredtem, hogy valaki motoszkál a szobában. Ahogy kinyitottam a szemem, csak annyit láttam, hogy áll valaki az ágyam mellett. Hát nem voltam nyugodt... Végül felmászott a felső ágyra, de ekkor a mellettem lévő ágyon alvó kezdett el valami iszonyat hangosan horkolni. Füldugóval alszok, de még így is hallottam. Ekkor jött el az a pont, hogy engem nem érdekel, nem maradok itt tovább, félálomban már a bookingon kerestem szállást... :D

Elaludtam végül, de sokszor felkeltem, mert hol mászkált valaki, vagy a felettem alvó fészkelődött, stb. Reggelre úgy döntöttem, hogy elég lesz Barcelonából a 2 hét, meg is akartam ezt beszélni a tulajjal (Rosa), de ő nem volt bent. A másik tulaj volt a recepción, neki mondtam, hogy mik a terveim, Ő annyit mondott, hogy rendben, persze. De később írt Rosa egy üzenetet hogy miért akarok lelépni, nem erről volt szó, de akár mehetek ma is ha nem tetszik valami.

Igazából még nem beszéltük meg hogy pontosan meddig maradok, gondoltam majd személyesen egyeztetjük a részleteket (arra számítottam hogy már hétfőn találkozok vele). Kérdezte, hogy ha találnak valakit a helyemre, lenne-e hova mennem... Persze biztosan megoldanám, ha kiraknának, de azt mondtam, hogy csak jövő hét végén kell tovább utaznom.

Holnap reggel már elvileg bejön, és meglátjuk milyen lesz a hangulat. A munkáról amúgy ma azt mondták hogy napi 3 óra lesz, délelőtt 10:30-tól. De mivel az önkéntes munkáknál 20-25 órát szoktak kérni/hét, így gyanús hogy minden nap dolgoznom kell. Ennek nem igazán örülök, mert jó lett volna egy-két szabadnap, amikor már reggel elindulhatok várost nézni, és nincs semmi kötelezettségem.

Ma a Casa Batllót (=Antoni Gaudí egyik mesterműve. A XX. század elején alakított át egy már meglévő épületet. A megrendelő a Battló család volt, akik le akarták bontani az épületet és újat emelni helyette, az építész azonban meggyőzte őket arról, hogy ez nem szükséges.) néztem meg. Időpontra vettem jegyet, de így is legalább 20 percet kellett sorban állni. Szép, szép, de engem nem varázsolt el.

Ezután végre eljutottam a tengerhez is. Nagyon szeles idő volt, hatalmas hullámokkal. Sokan így is napoztak, fürödtek.

A mai napom ennyi volt, de így is nagyon elfáradtam. Mivel még most sincs mobilnetem így elég nehéz a közlekedés a városban. Leginkább csak gyalogolni tudok, mert a helyzetemet mutatja a térkép, de bármi mást (keresés, útvonaltervezés) már nem.

 

I had a terrible night.

I woke up at 2AM because somebody was walking around the room. I opened my eyes and I saw that somebody is standing next to my bed. I wasn’t so calm… Finally, she climbed up to the upper bed, but then a guy started to snore like hell. I sleep with earplugs, but it was to loud. So this was the point when I had enough, I barely could open my eyes, but I started to search other places to stay.

Finally, I could fall asleep, but I woke up multiple times because of the noises.

I decided about Barcelona until the morning, 2 weeks will be enough here. I wanted to talk with the owner (Rosa), but she wasn’t here. I talked with the other owner, and he said of course, it’s fine.

Later that day Rosa wrote me a message about my stay. She said I can leave immediately if there is some problem, we never talked about how long can I stay, and I wanted to talk with her in person (I thought I will meet her at my first day). She asked if they find somebody to my place, will i have a place to go… Yeah, I can find a place, but I said I have leave only at next week. So we will see her mood when I could finally meet her at tomorrow morning.

They said the work is 3 hours long, from 10:30 AM. But these volunteer work takes usually 20-25hours/weeks so maybe I have to work at the weekend too. I am not so happy, it would be nice If I have some free days I can go to visit the city at the morning, and I have nothing to do. 

I visited the Casa Battlo today (= It was designed by Antoni Gaudí, and is considered one of his masterpieces. A remodel of a previously built house, it was redesigned in 1904 by Gaudí and has been refurbished several times after that.). I bought an online ticket so I had to stand in the line only for 20 minutes. Nice, nice, but it couldn’t charm me. After this I finally went to the beach. The weather was windy; the ocean was wavy.

So this was my today, I am really tired now. I still don’t have internet on my phone, so it’s pretty hard to visit around the city. I can just walk because the map can show my location, but I can’t use any other features (address search, plan routes).

A bejegyzés trackback címe:

https://leaveyourlifebehind.blog.hu/api/trackback/id/tr3914263503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása