Leave your life behind

Leave your life behind

Córdoba I.

2018. október 29. - Zsu.

Scroll down for the English version.

 

Első és egyben utolsó nap is volt ez.

Csak azért kellett ott töltenem a éjszakát mert Sevillában már nem volt hely, és ez pont útba is esett.

Már este ahogy odaértem elkezdtem körbejárni a látnivalókat. Az eddigi szűk utcák ehhez a városhoz képest semmik. A belvárosban még google maps-el is simán eltévedtem.

Érdekes, mert itt éjszaka kezdődik az élet. Este 8-9 óra körül tele volt a város emberekkel, a boltok 21:30-kor zárnak, az emberek 21:00 előtt nem vacsoráznak.

Ahogy olvastam, a nyári forróság miatt délután szieszta van, talán 16:00 körül nyitnak újra a helyek.

A fő látványosság a városban a Mosque-Cathedral of Córdoba (=Nagymecset). Ide talán minden reggel 8:30 és 9:30 között ingyenes a belépés, így a másnap reggelem ezzel indult. Amúgy sem tudtam sokáig aludni mert a szobatársam úgy döntött hogy reggel 5:30kor ébresztő, elkezdett kérdezgetni és beszélni hozzám mindenféléről.

Szóval ennyi volt, megnéztem amit tudtam, aztán mentem is tovább :)

 

It was the first and the last day too. I had to stay for a night here because I didn't find a place in Seville and it was in the right direction.

I started to visit the sights when I arrived at the night.

It’s interesting because the life starts here at night around 8-9 PM everything is filled with people, the shops close just around 9PM, and every restaurant are full.

The main sight is the Mosque-Cathedral of Córdoba. It’s free from 8:30AM to 9:30AM so I went there at the next morning. (I didn't sleep so much because my roommate wanted to talk with me at 5:30AM.)

So that was my one day in Córdoba, I visited what I could and went to the next stop.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leaveyourlifebehind.blog.hu/api/trackback/id/tr4914329523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása