Leave your life behind

Leave your life behind

Málaga I.

2018. október 20. - Zsu.

Scroll down for the English version.

 

Végül foglaltam Valenciában még 1 éjszakát, de minek...

Végig szakadt az eső. Így is elindultam egy nagyobb sétára mert hát mit nekem a szakadó eső, nem cukorból vagyok... Elég gyorsan rájöttem hogy az esőkabát nem volt a legjobb választás. Nem nagyon értem a koncepciót, mert oké hogy a felsőtestem és a fejem száraz marad, de a lábam egyáltalán nem, és még a kabátról is oda folyik le a víz. A cipőm is beázott, aztán ahogy nyugodtan sétáltam hazafelé beletörődve a sorsomba, egy mellettem elhaladó autó derékig beterített vízzel. Aznap sikerült két szett ruhámat teljesen eláztatni. A cipőim alig akarnak kiszáradni, a nadrágom még ma is vizes. Plusz a vizes ruháimat és cipőimet be kellett pakolni a bőröndbe, ahol legalább 10 órán keresztül álltak... Így most mosathatok ki mindent. 7€ egy mosás+szárítás a hostelben, mindjárt elsírom magam :(

Valenciából tegnap délután 1-kor indult a vonatom Málagába. Röpke 8 órás út (1 átszállással). A vonat nagyon kényelmes, nagy lábtérrel. Minden széken egy fülhallgató várja az utast mivel filmet vetítenek. Jártak körbe kis kocsikkal az alkalmazottak (mint a repülőn), lehetett venni kávét, vizet, szendvicseket, stb.

Este 10 körül sikerült becsekkolni a hostelbe.

Itt nincs sok látnivaló, az idő meg már nem kifejezetten strandolós. Valamiért azt hittem hogy ez a város nagyon fog tetszeni, aztán nem. Szóval csak megnézem amit érdemes és megyek tovább.

Ma próbáltam bejutni a katedrálisba, ahol a tetőre is fel lehet menni, de sajnos az eső miatt a tető zárva van, így ide még vissza kell mennem.

Megnéztem még pár szobrot, teret, stb,de eddig nem nagyon találtam olyan részt a városban amiről szívesen készítettem volna egy képet.

 

I stayed in Valencia one more night but why…

The weather was rainy all day. I went for a big walk, because ‘it’s just rain, I am not made of sugar”. I had to realize the raincoat wasn’t the best choice. Honestly, I don’t understand the conception because your head and upper body won’t be wet, but your legs… And all of the water pours to your legs from the coat.

My shoes also take in water, and then while I was walking back to the hostel calmly because it can’t be worse, a huge truck went next to me in the road and covered me with water. My 2 full set clothes became wet that day, and they don’t want to dry out. And after this I had to pack all of my wet clothes to the suitcase… So I have to wash everything. A wash and a dry 7€ here, I am going to cry.

I caught a train to Málaga at the afternoon. It’s a 8 hours long trip with 1 change. The train was really comfy. A headphone was waiting for me at my seat, because you can watch a movie at the train. (an action movie and the new Peter Rabbit). The crew offered snack, water sandwiches, etc. two times during the trip, they went through the wagons with little carts (like at a plane).

I arrived to the hostel at 10PM. There aren’t too much sighs, and the weather is not sunny anymore. I thought I will like this city, but I don’t. So I will visit the sights and I’ll go to the next city.

I tried to visit the cathedral today, you can visit the roof too, but it was closed because of the rain. Next time.

I also visited some statues, parks, but I didn’t find a really nice place in the city.

A bejegyzés trackback címe:

https://leaveyourlifebehind.blog.hu/api/trackback/id/tr3914309343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása